Każdego roku restauracje wydają znaczącą część swoich zysków na inwestycje marketingowe, nie do końca wiedząc, jakie wymierne efekty to przyniesie. Już ponad sto lat temu William Hesketh Lever, jeden z założycieli firmy Unilever twierdził, że choć połowa wydatków na reklamę jest marnowana, to prawdziwy problem polega na tym, iż nie wiadomo, która połowa.

Współpracując z Taste Club restaurator po raz pierwszy zyskuje „darmowe”, w pełni kontrolowane i co najważniejsze skuteczne narzędzie marketingowe. Dzięki Nam Twoja restauracja promuje się wśród społeczności miłośników dobrego jedzenia na mieście, a jednocześnie zapełnia swój lokal w te dni tygodnia, w które obłożenie jest tradycyjnie słabsze. Dzięki temu restauracja tętni życiem, przyciągając nowych powracających klientów. Więcej gości oznacza również stały przepływ towarów, świeższe jedzenie, mniej odpadów i lepszą pozycję na lokalnym rynku gastronomicznym.

Współpracując z Taste Club możesz tylko zyskać!

Taste Club dlatego jest tak wspaniały, ponieważ przynosi restauracji zupełnie nowego klienta. 84% użytkowników Taste Card odwiedziło daną restaurację po raz pierwszy tylko dlatego, że była ona częścią programu partnerskiego Taste Club.

Oferowane zniżki

Restauracje oferują jedną z następujących zniżek:

znizka-na-jedzenie-50

50% zniżki na jedzenie

oznacza otrzymanie 50% zniżki na zamówione potrawy (napoje/alkohole płatne 100%)

danie

znizka-2za1

2 za 1 danie

oznacza rabat w postaci drugiego dania gratis, przy zamówieniu dwóch różnych dań; oferta obejmuje tańsze danie lub danie w tej samej cenie. Rabat nie obejmuje napoi/alkoholu.

rachunek-50-sml rachunek-25-sml rachunek-2za1-sml

znizka-wszystko-25

25% zniżki na wszystkie pozycje z MENU

oznacza otrzymanie 25% zniżki na zamówione napoje/alkohol (potrawy nie są objęte zniżką)

Użytkownik karty Taste Card może korzystać z oferty restauracji nieograniczoną ilość razy. Jedyne ograniczenia, jakie restauracja może narzucić to wykluczenie z promocji okresów wzmożonego ruchu czyli weekendy, święta lub dni specjalne.

Przykłady stosowanych ograniczeń zniżek:

icon-not-friday

zniżka nie obowiązuje w piątek wieczorem (od godz. 18.00)

icon-phone

wymagana telefoniczna rezerwacja stolika

icon-six-people

maksymalna ilość osób na jedną Taste Card to 6 osób

icon-not-saturday

zniżka nie obowiązuje w sobotę wieczorem (od godz. 18.00)

icon-two-people

maksymalna ilość osób na jedną Taste Card to 2 osoby

icon-eight-people

maksymalna ilość osób na jedną Taste Card to 8 osób

icon-not-holiday

zniżka nie obowiązuje w dni świąteczne

icon-four-people

maksymalna ilość osób na jedną Taste Card to 4 osoby

icon-all-inclusive

bez ograniczeń

Pozwól się znaleźć!

Dzięki Nam Twoja restauracja zyskuje reklamę i promocję w formie:

  • Profilu na portalu tasteclub.pl i mytaste.pl
  • Profilu udostępnianym w aplikacji mobilnej na SMARTFONY
  • Kilkuset osobowej sieci dystrybutorów karty Taste Card
  • Profesjonalnego Call Center wykonującego 4000 informacyjnych rozmów każdego dnia
  • Kampanii reklamowej w SOCIAL MEDIA
  • Kampanii mailingowej
  • Kampanii reklamowej w lokalnych i ogólnopolskich Gazetach i Dziennikach
  • Kampanii radiowej i telewizyjnej

dolacz

Ile to kosztuje?

Z przyjemnością przywitamy Cię w sieci restauracji partnerskich i jesteśmy pewni, że bardzo szybko dostrzeżesz wymierne korzyści z uczestnictwa w najszybciej rozwijającym się Diner Clubie w Polsce.

rejestracja dla restauratora

Szukaj restauracji

Karta Rabatowa!